News

04 Aug
Ultimodeal: Startup Gets Funding From a Renowned Actress
Ultimodeal: Startup Gets Funding From a Renowned Actress

Actress, social worker, and entrepreneur Shweta Khadka has invested in Ultimodeal Online Shopping Pvt. Ltd. The company, which started in 2017, is emerging as a trusted eCommerce business in Nepal. Started from a small budget, Ultimodeal has become a multi-million-dollar company today.

Shweta Khadka elected Ultimodeal chairman

The popularity of e-commerce sites is increasing recently in the Nepalese market. With that in mind, Sweta Khadka has decided to invest in the e-commerce business. According to the actress, she has invested in order to achieve the goal of digitalizing Nepal’s retail industry. With Khadka’s entry into the company, she has also been elected as the chairman of the board.

‘The company’s primary goal was to provide good quality clothing with cheap prices from traditional wears manufacturers. Later, we diversified into other categories to provide customers with a better shopping experience, ‘said Manish Ghimire, CEO, Ultimodeal Online Shopping Pvt. He also added that the company is providing quality products at the same price as in physical stores and delivering the products in the customer’s footsteps.

According to him, the online shopping company has a plan to strengthen the delivery in remote areas as well. The company is also providing various goods by collaborating directly with the producers and suppliers. Ultimodeal now offers a variety of items which include groceries, electronics, games and consoles, health and fitness, men’s and women’s fashion, automobiles, books, snacks, noodles, gifts, and more. Also, you can sell your goods by becoming a vendor in it.

Young Entrepreneurs of Ultimodeal started with the goal of providing better e-commerce services in order to fill the gap left by existing online retailers. The company supplies products all over Nepal and has an Easy Return and Exchange policy. They also provide the feature of tracking the order by email address & tracking id. For Payment Cash on Delivery is applicable for Kathmandu valley and Bank Transfer or digital wallet (eSewa) for other cities.

Source: https://ictframe.com/ultimodeal-startup-gets-funding-from-a-renowned-actress/

Readmore
04 Aug
अल्टिमो डिल - इन्जिनियरको ई-कमर्श सपना
अल्टिमो डिल - इन्जिनियरको ई-कमर्श सपना

कम्प्युटर इन्जिनियरिङ गरेका ललिपुरका मनिष घिमिरेले सञ्चालनमा ल्याएको ‘अल्टिमो डील’ पछिल्लो समय लोकप्रिय अनलाइन सपिङको रुपमा उदाइरहेको छ । पसलकै दर र गुणस्तरमा अनलाइनमा सामान नपाइने एनालाइसिसपछी सन् २०१७ मा  ‘अल्टीमो डील’ को जन्म भएको थियो ।

इथनिक ड्रेसलाई पहिलो प्राथमिकतामा राखेर मनिषले अल्टिमो डिल सञ्चालनमा ल्याएका थिए । गुणस्तरिय साडी तथा लेह्याङ्गाहरुमा ग्याप देखेर केहि फरक गर्न सकिन्छ भन्ने सोचले अल्टिमो डिल अनलाइन सपिङको बजारमा नयाँ पहिचान बनाउने गरि उपस्थित भयो । 

‘अल्टीमो डील’ खोल्नु भन्दा अगाडी सन् २०१६ मा गेमिङको लागि ई कमर्स ‘कन्सोल बजार डटकम’ अनलाइन सुरु गरेका थिए मनिषले । ‘त्यो समयमा नेपालमा कन्सोलहरु अनलाइनमा उपलब्ध थिएन । केही थोरै पैसा लिएर पुरानो कन्सोलसँग नयाँ कन्सोल साटीदिने योजना ल्याए । जसको कारण बजारमा चाडै लोकप्रिय बन्यो कन्सोल बजार डटकम’ । 


त्यो कम्पनी सन् २०१६ देखि सन् २०१८ सम्म चलाएर बेचिदिए उनले । उनी भन्छन, 'अल्टीमो डिल’ खोलेपछी सुरुमा हामी लार्ज स्केलमा जान सक्दैन्थ्यौ, त्यसैले सुरुमा मार्केट एनालाइसिस गर्यो । एनालाइसिस गरेपछी हामीले साडी लेह्याङ्गाहरुमा हामीले ग्याप देखियौ । त्यो समयमा यी ‘इथनिक ड्रेस’अनलाइनमा नपाइने यसलाई ध्यानमा राखेर यहाँबाट हामीले अल्टिमो डिलको सुरुवात गरेका थियौ ।


अल्टिमो डिलको सुरुवाती दिनहरु सम्झदै मनिष भन्छन, म र मेरो साथी मिलेर थोरै पैसाको लगानीबाट नै कम्पनी सुरु गर्यौ । आफु कम्प्युटर इन्जिनियर पनि भएको नाताले वेबसाइट तथा प्राविधिक काम आफै गर्यौ । सानो कोठाबाट सुरु भएको अल्टिमो डिल अनलाइन सुरु भएको पहिलो ३ दिनमानै ५० वटा अर्डर आयो । अर्डर आयो तर हामीले पहिलो दिनमा ८ वटा पनी अर्डर डेलिभर गर्न सकेनौ ।

अर्डर गरेको सामान डेलिभर गर्न नसकेपछी हामीले तुरुन्तै रकुरियरलाई जिम्मा दियौ र केही मान्छे पनि कम्पनीमा हायर गर्यौ । 
वेबसाइटसँगै गूगल प्ले स्टोरमा ‘बेटा’ भर्सनको एप पनि  छ । अहिले हरेक दिन २० वटा बढि अर्डर हुन्छ । अल्टिमो डिममा अहिले इथनिक ड्रेससँगै चस्मा, मोबाइल ग्याजेट्स, कम्प्युटर जस्ता प्रडक्टहरु बिक्री भइरहेको छ । 

दुई वर्षमा नै कम्पनीको वार्षिक कारोबार करौडौ मुल्यमा भइरहेको छ । प्रडक्ट क्वालिटी, डेलिभरी सर्भिस र सपोर्टमा ध्यान दिएर काम गरेको कारण नै कम्पनीले सफलताको सिडी चढिरहेको हो । अहिले मनिष एक्लैले कम्पनी सञ्चालन

गरिरहेका छन । अब भने केहि ठुलै रकम इन्भेष्टमेन्टको रुपमा लिएर अझ व्यवस्थित र प्रतिस्प्रधि रुपमा अघि बढ्न चाहन्छन उनि । 

मनिषको इकमर्श अनुभवसँगै हामिले थप केहि कुरा जान्न चाहेर केहि प्रश्नहरु गरेका छौ । 


अल्टिमो डिलको सुरुवातमा बजेटको व्यवस्थापन कसरी गर्नु भयो ?
सुरुमा हामीसँग धेरै बजेट पनी थिएन् । एकलाख २० हजार रुपैयाँबाट हामीले यो सुरु गरेका हौ । यति रुपैयाँले हामीले हाम्रो कार्यालयको व्यवस्थापन गर्यो । हामी कम्प्युटर क्षेत्रबाट आएकाले वेबसाइट हामी आफैले बनायौ । 


अहिले कारोबोर कतिको गरिरहनु भएको छ ?
हामीले सन् २०१७र१८ मा करिब ७० लाख बढिको वार्षिक कारोबार गरेका थियौ । अहिले सन् २०१९ मा चाँही ढेढ करोड बढिको कारोबार भएको छ । अहिलेसम्म हामीले यसमा १२ लाख भन्दा बढी लगानी गरि सकेका छौ । अहिले अरु ठुला इकमर्श कम्पनीसँग प्रतिस्पर्धा गर्नको लागि हामीसँग ठुलो पुजी छैन् । हामीले २ देखि ५ करोडसम्मको लगानी पनि खोजिरहेका छौ । 

यदी लगानी आयो भने प्रतिस्प्रधा दराजसँगै हो ?
दराजसँगै प्ररिस्पर्धा गर्नुपर्छ भन्ने हाम्रो मान्यता छैन् । दराज आफ्नै लेभलमा अगाडी बढीरेहेको छ । हाम्रो फोकस भनेको ग्राहकलाई सन्तुष्टी बनाउने हो । यसको लागि विभिन्न तरिकाले राम्रो इकमर्शको रुपमा स्थापित हुनेगरी काम गर्दछौ । 

इकमर्श कम्पनीको ठुलो समस्या व्यवस्थित डेलिभरी सिस्टम नहुन पनि हो, पछिल्लो समय यसमा केहि सुधार छ ?  
मुख्य त डेलिभरीको नै समस्या हो । किनभने मान्छेको वास्तविक ‘लोकेसन’ हामी लिन सक्दैनौ । वास्तविक ठेगाना छैन अहिले पनि फोन गरेरै अर्डर पुर्याउनु पर्ने बाध्यता छ । गुगल म्यापको सुविधाले केहि सजिलो भइरहेको छ । डेलिभरी सर्भिस दिनेगरी नै नयाँ कम्पनीहरु पनि आइरहेका छन, यसर्थ सुधार भएको छ तर अझै सजिलो भने छैन । 

बजारमा स्टार्टअपहरुको लागि चुनौती के के छन ?
म चाँही लगानी नै चुनौती छ भन्छु । सुरुमै त हामी नाफामा जादैनौ । स्टर्टअपलाई प्रविधिमा रुपान्तरण गर्नको लागि पनि लगानी चाहियो । अर्को चुनौती भनेको पेमेन्ट ‘गेटवे’ हो । डेलिभरी सर्भिसमा पनि चुनौती छ । बजारमा क्वालिटी प्रडक्टमा पनि समस्या छ । 

अल्टीमो डीलमै ग्राहक किन आउँने ?
बाहिर बजारमा मङगंो पर्ने सामान हामीले सस्तोमा दिने गरेका छौ । विभिन्न देशका उत्पादक तथा आयातकर्तासँग सोझै कारोबार गर्ने भएकोले पनि हामि सस्तोमा गुणस्तरिय प्रडक्ट दिन्छौ । हामी काठमाडौं भित्र एक दिनमा डेलिभरी गरिदिन्छौ । काठमाडौं बाहिर हामीले कुरियरलाई जिम्मा दिएका छौ । ग्राहकको कम्प्लेन एकदमै कम छ । 

Source:https://bit.ly/3A8xXnp

Readmore
04 Aug
अल्टिमोडिलमा श्वेता खड्काको 'इन्ट्री'
अल्टिमोडिलमा श्वेता खड्काको 'इन्ट्री'

अभिनेत्री, सामाजिक कार्यकर्ता तथा उद्यमी श्वेता खड्काले अल्टिमोडिल अनलाइन शपिङ प्रा.लि.मा लगानी गरेकी छन् । २०१७ देखि सुरू भएको कम्पनी नेपालमा एक विश्वस्त इकमर्स व्यवसायका  रूपमा देखा पर्दैछ। कम्पनीमा खड्काको इन्ट्री भएसँगै उनी बोर्ड अध्यक्षमा समेत चयन भएकी छन् । 

नेपालको खुद्रा उद्योगलाई डिजिटलकरण गर्ने लक्ष्य पूरा गर्न महत्वपूर्ण लगानी गरेको उनको भनाइ छ । अल्टिमोडिल युवा उद्यमीले कलेजपछि राम्रो ईकमर्स सेवा प्रदान गर्न र अवस्थित अनलाइन खुद्रा बिक्रेताहरूले छोडेको अन्तर पूरा गर्ने लक्ष्यको साथ शुरू गरेका थिए। उनीहरूले एउटा सानो कोठा र केही हजार रूपैयाँबाट काम सुरु गरेका थिए। 

 'कम्पनीको प्राथमिक लक्ष्य Traditional wears निर्माताबाट सस्तो मूल्यको साथ राम्रो गुणस्तरको  पहिरन प्रदान गर्नु थियो। पछि हामीले ग्राहकहरूलाई राम्रो शपिङको अनुभव प्रदान गर्न अन्य क्याटोगोरीमा विविधता ल्यायौं ,' अल्टिमोडिल अनलाइन शपिङ प्रा.लि.का सीईओ मनीष घिमिरेले बताए । 

प्रविधिको प्रयोगमार्फत घरमै बसीबसी  भौतिक पसलहरूमा जस्तै मूल्यमा  गुणस्तरीय उत्पादन कम्पनीले प्रदान गर्ने पनि उनले बताए । 

Source: https://bit.ly/3Aa98aY

Readmore
04 Aug
Ultimodeal: Startup secures funding from a renowned Actress
Ultimodeal: Startup secures funding from a renowned Actress

Ultimodeal secures investment from Shweta Khadka in its Series A funding round. Actress, Social Activist and Entrepreneur M/s Shweta Khadka has made a significant investment on Ultimodeal and joins the board as Chairman.

What is Ultimodeal?

Ultimodeal is a web portal which claims to offer good deals on products such as books, mobiles, computers, electronics, fashion, gaming, grocery and much more from trusted sellers at lower prices.

Ultimodeal started its operation from 2017 and is emerging as one of the trusted online sites in Nepal.

Who is Shweta Khadka?

Shweta Khadka is an Actress, Producer, Social Activist and Entrepreneur. She’s been a founder of a non profit charity called Shweta Shree Foundation. She’s acted in movies such as Kaha Bhetiyela, Hasi Deu Ek Fera, Shreeman Shreemati, Kohinoor, Kanchi, etc.

She also runs various business in different sectors and was interested in the ecommerce market seeing the growth since few years. She saw around 300% annual growth in the company and made a significant investment to fulfill the mission of digitalizing retail industry of Nepal.

M/s Shweta Khadka has made a significant investment on Ultimodeal and joins the board as Chairman.

When and how did Ultimodeal start?

Ultimodeal started its operation from 2017 and is emerging as one of the trusted online sites in Nepal. It was started by young entrepreneurs after college with a goal to provide better ecommerce service and fulfill the gap left by existing online retailers. They started with a small room, few thousand rupees and created the website by themselves as they were software developers themselves. They got excited after getting the response in their first day with 50 orders in Ethnic wears as there were very few selling those items at the time.

What does the team plan to do with the investment?

With the investment ultimodeal team will expand its products, hire necessary human resources, empower local youths without having to open a physical shop and expand its reach though out the country. “ The primary goal of the company back in 2017 was to provide ethnic wears of good quality with affordable price directly from the manufacturer. Later we diversified into other categories to provide better shopping experience to customers” Said Manish Ghimire, CEO of Ultimodeal Online Shopping Pvt. Ltd.

What makes Ultimodeal different from its competitors?

Ultimodeal differentiates itself from its competitors by collaborating directly with the manufacturers and suppliers so that customers will get the product at the best price in the market. They can get the product s as the same price in physical shops with few clicks from their home.

 

Source: https://bit.ly/3fuKYjf

Readmore
04 Aug
इ-कमर्स अल्टिमो डिल अनलाइन सपिङका भाग्यशाली बिजेतालाई आइफोन १२
इ-कमर्स अल्टिमो डिल अनलाइन सपिङका भाग्यशाली बिजेतालाई आइफोन १२

काठमाडौं । इ कमर्स अल्टिमो डिल अनलाइन सपिङले भाग्यशाली बिजेतालाई आइफोन १२ पुरस्कार स्वरुप प्रदान गर्ने घोषणा गरेको थियो । जुलाई ३० मा पुरस्कार वितरण गरिने अल्टिमो डिलका कोअर्डिनेटर आकाश घिमिरेले आर्थिक आवाजलाई जानकारी दिए ।

एक महिना अघि अभियान शुरु भएको हो । कम्पनीले आइफोन १२ सँगै ५ जना भाग्यशाली सहभागीलाई सपिङ भौचरका आधारमा बम्पर उपहार प्रदान गर्ने पनि घोषणा गरेको छ । अभियानमा २९ जुलाईसम्म सहभागिता जनाउन सकिने बताइएको छ ।

कम्पनीले खाद्यान्न तथा अत्यावश्यक सामानसँगै लत्ताकपडा, मोबाइल, कम्प्युटर, ल्यापटप, पुस्तक, फर्निचर लगायत दैनिक उपभोग्य तथा घरायसी सामानहरु घरघरमा डेलिभरी सेवा प्रदान गर्दै आइरहेको प्रवन्ध निर्देशक मनिस घिमिरेले जानकारी दिए ।

खल्ती, कनेक्ट आइपिएस, फोन पेबाट उपभोक्ताले रकम भुक्तानी गर्न सक्छन् । सन् २०१७ बाट शुरु भएको कम्पनीले १८ जिल्लामा सेवा विस्तार गरिसकेको छ । अल्टिमो डिलको अनलाइन  www.ultimodeal.com.np बाट ग्राहकले सामान अर्डर गर्न सक्छन् ।

Source: https://bit.ly/3jq6A1H

Readmore
04 Aug
Ultimodeal to raise $2 million and launch its new platform.
Ultimodeal to raise $2 million and launch its new platform.

Ultimodeal, a Nepalese eCommerce Start-up aiming to offer better services and quick delivery is planning to launch its new applications after completing series A funding round. 

The series A funding round is led by actress Shweta Khadka, which aims to raise a capital fund of 2 million dollars. The funding round will close in December later this year. The company will use cash invested to fund its expansion throughout  Nepal,  focus on technology research and development and proper logistics management. 

The start-up, which was co-founded by Manish Ghimire has evolved to make products easier to discover and purchase through its online platforms. It has also enabled small businesses to sell their products at a scale that was not possible with a traditional offline retail store. ” Even larger companies are now approaching us to market their product through our online platform," Said Manish Ghimire.

The company had chosen the Nepalese market due to the tremendous potential seen in the eCommerce industry of the country as people are still not used to eCommerce services. 

People are getting familiar with the services but the trend of buying through social media such as Facebook pages is much higher. There exists a gap between people wanting to buy products online as they are not getting the products shown in the picture or promised products. This is due to a huge number of people creating Facebook pages which are affecting the existing eCommerce companies. 

Ultimodeal, through its newly developed scalable applications, will provide a better user experience and focus on customer satisfaction. The application is currently in the testing phase. The beta version of the app and web will be available by October according to the engineering team of Ultimodeal. They have been developing the product with an AI recommendation system for the last 8 months. One of the spokespeople said “ We have built an integrated system for logistics which in future can directly track real-time data of moving products both inside as well outside the Kathmandu Valley. “

The company’s hope has increased since the pandemic has shifted a huge number of consumers towards online shopping. 

“ The past year has seen more and more eCommerce services evolving. This means the competition is much harder. We have an Alibaba-owned company called Daraz to learn from.” Says the chief executive and co-founder. 

We are excited to launch our product and expand our services to more and more cities of  Nepal with quality assurance and quick delivery. 

Source: https://bit.ly/3lqUjg7

Readmore
04 Aug
२३ करोड लगानी भित्र्याउने योजनामा ईकमर्स स्टार्टअप ‘अल्टिमोडिल’
२३ करोड लगानी भित्र्याउने योजनामा ईकमर्स स्टार्टअप ‘अल्टिमोडिल’

काठमाडौं । नेपाली ई-कमर्सको बजारमा राम्राे सेवा र छिटो डेलिभरीको सुविधासहित नयाँ स्वरूपमा सञ्चालन हुन लागेकाे अल्टिमोडिलले आफ्नो नयाँ एपको कोष संकलनको पहिलो श्रृखंला जारी राखेकाे छ ।

नायिका एवं समाजसेवी स्वेता खड्काको नेतृत्वमा पहिलो श्रृंखला सुरु भएको हो, जसको लक्ष्य २० लाख अमेरिकी डलर अर्थात करिब २३ करोड रुपैयाँ बराबरको पुँजी संकलन गर्ने रहेको छ ।

यो पहिलो श्रृखंला डिसेम्बरसम्म चल्नेछ । नेपालभर सो रकम आफ्नो कोष विस्तार गर्न, प्रविधि अनुसन्धान र विकासका साथै कम्पनीको उचित व्यवस्थापनमा उपयोग गर्ने जनाइएको छ ।

उत्पादनहरुलाई कम्पनीको अनलाइन माध्यमबाट सहजै भेट्टाउन र खरिद गर्न सकिने गरी याे स्टार्टअप सुरू गरिएकाे सहसंस्थापक मनिष घिमिरेले बताए ।

‘यसले साना व्यवसायलाई आफ्ना उत्पादन एकै मूल्यमा बेच्नका लागि सक्षम बनाएको छ, जुन परम्परागत अफलाइन रिटेल स्टोरमा सम्भव थिएन । साना मात्र होइन, ठूला कम्पनीहरु पनि हाम्रो अनलाइन प्लेटफर्मको माध्यमबाट आफ्नो उत्पादन को बजारीकरण गर्नका लागि हामीलाई सम्पर्क गरिरहेका छन्,’ घिमिरेले भने ।

नेपाली बजारमा ईकमर्स उद्योगमा राम्रा सम्भावना देखिएका पनि अझै मानिसहरु यस्ताे सेवामा अभ्यस्त भइसकेका छैनन् । त्यसैले कम्पनीले यो स्टार्टअपको लागि नेपाल रोजेको उनको भनाइ छ ।

‘मानिसहरू यस्ता सेवासँग परिचित त छन् । तर फेसबुकजस्ता सामाजिक सञ्जालको माध्यमबाट सामान खरिद गर्ने प्रवृत्ति धेरै छ, जहाँ तस्वीरमा देखाइएकाे भन्दा फरक सामान डेलिभरी गर्ने प्रवृत्ति छ,’ उनले भने । यस्तो प्रवृत्तिले विद्यमान ईकमर्स कम्पनीहरूलाई प्रभाव परिरहको बुझाइ उनकाे छ ।

अल्टिमोडिलले विकास गरेको एप हाल परीक्षण चरणमा नै रहेको छ । आउँदो अक्टोबर महिनासम्म सो एपको मोबाइल र वेबको दुवैका लागि बेटा भर्सन सार्वजनिक हुने कम्पनीले जनाएको छ ।

यो एपमा डेलिभरी ट्र्याकिङ सिस्टम समेत रहनेछ, जसअन्तर्गत सेवाग्राहीले आफूले अर्डर गरेको सामान कुन ठाउँमा आइरहेको छ भनेर एपबाटै ट्र्रयाक गरेर थाहा पाउन सक्नेछन् ।

आर्टिफिसियल इन्टलिजेन्स प्रणालीको प्रयोग गरेर विगत ८ महिनादेखि कम्पनी यो एपको विकास गरिरहेका छन् । कोरोनाका कारण धेरै ग्राहक अनलाइन माध्यममा सरेका कारण यो सेवाले राम्रो विकास गर्ने कम्पनीको विश्वास रहेको छ । 

Source: https://bit.ly/3yC1mq1

Readmore
04 Aug
काठमाडौंबाहिर पनि गुणस्तरीय सेवा विस्तार गर्दै ‘अल्टिमोडिल’
काठमाडौंबाहिर पनि गुणस्तरीय सेवा विस्तार गर्दै ‘अल्टिमोडिल’

सन् २०१७ मा काठमाडौं उपत्यकामा अनलाइन माध्यमबाट सामान बिक्री गर्ने उद्देश्यले सुरु भएको ‘अल्टिमोडिल’ ले मुलुकभर सामान ‘डेलिभरी’ गर्ने भएको छ। विभिन्न फिचर भएको एपको माध्यमबाट अर्डर लिई ‘अल्टिमोडिल’ले मुलुकभर ‘डेलिभरी’ दिने भएको हो।

काठमाडौं उपत्यकाभित्र ४८ घन्टाभित्र सामान डेलभरी गर्ने ‘अल्टिमोडिल’ले ‘एक्सप्रेस डेलिभरी’ मार्फत् ३ देखि ८ घन्टाभित्र सामान डेलभरी गर्न सक्छ।  

सानो कोठामा दुईजना कर्मचारीबाट सुरु भएको ‘अल्टिमोडिल’ मा अहिले ३० जना कर्मचारी रहेका छन्। फेसबुक पेजमार्फत् अविश्वसनीय ढंगले सामान बिक्री गर्नेहरूको भीडमा विश्वसनीय इ–कमर्स प्लेटफर्मका रूपमा आफूलाई उभ्याउन सकेकाले सफलता मिलेको कम्पनीको ठम्याइ छ।   

‘अल्टिमोडिल’का अपरेसन चिफ प्रशिल न्यौपाने भन्छन्, ‘नेपालभर जहाँसुकै सेवा पु¥याउने चाहना थियो। त्यो पूरा हुने भयो। इ–कमर्सको मुख्य पक्ष नै प्रभावकारी आपूर्ति प्रणाली हो।’ 

आपूर्ति प्रणालीलाई प्रभावकारी बनाउन ‘अल्टिमोडिल’ले अर्डर अनुसार सामान कहाँ पुग्यो भनेर ट्र्याक गर्ने गर्छ। साथै डेलिभरी दिन खटिएका व्यक्ति कहाँ पुगे भन्ने जानकारी पनि ‘अल्टिमोडिल’बाट सामान खरिद गर्ने ग्राहकले पाउँछन्।

Source:http://https://bit.ly/37ihyAm

Readmore
04 Aug
निशेधाज्ञामा घरघरमा खाद्यान्न सामान डेलिभरी गर्दै अल्टिमोडिल
निशेधाज्ञामा घरघरमा खाद्यान्न सामान डेलिभरी गर्दै अल्टिमोडिल

काठमाडौं । अल्टिमो डिल अनलाइन सपिङले निशेधाज्ञाको समयलाई मध्यनजर गरी दैनिक उपभोग्य खाद्यान्न सामग्रीको होम डेलिभरी सेवालाई जारी राखेको छ । अल्टिमो डिलले निशेधाज्ञाको समयमा राजधानी काठमाडौंलाई केन्द्रित गरी खाद्यान्न सामान डेलिभरी सेवालाई निरन्तरता दिएको प्रवन्ध निर्देशक मनिस घिमिरेले जानकारी दिए ।

खाद्यान्न लगायत अन्य अत्यावश्यक सामानहरु पनि कम्पनीले डेलिभरी गरिरहेको घिमिरले बताए । ‘माक्स लगायत मेडिकल सामानहरु पनि डेलिभरी गरिरहेका छौं,’ उनले भने ।  २०१७ बाट सुरु भएको कम्पनीले १८ वटा जिल्लामा सेवा विस्तार गरिसकेको छ । लकडाउनमा खाद्यान्न तथा अत्यावश्यक सामानमात्रै डेलिभरी गर्दै आएको कम्पनीले अन्य समयमा लत्ताकपडा, मोबाइल, कम्प्युटर, ल्यापटप, पुस्तक, फर्निचर लगायत दैनिक उपभोग्य तथा घरायसी सामानहरु घरघरमा डेलिभरी सेवा प्रदान गर्दै आइरहेको छ ।

‘१८ जिल्लामा सेवा विस्तार गरिएपनि अर्डर आएमा अन्य जिल्लामा समेत डेलिभरी सेवा प्रदान गरिरहेका छौं,’ उनले भने । निशेधाज्ञा भर खाद्यान्न र अत्यावश्यक सेवा डेलिभरी दिने र निशेधाज्ञा खुलेपछि कम्पनीले सम्पूर्ण सामानहरुको डेलिभरी दिने घिमिरले बताए ।

कम्पनीको अनलाइन   https://www.ultimodeal.com.np/ मा गएर उपभोक्ताले सामान अर्डर गर्न सक्छन् । बजार मूल्य भन्दा अझ सस्तोमा सामान उपलब्ध गराउन आफूहरु सफल रहेको घिमिरेले बताए । खल्ती, कनेक्ट आइपिएस, फोन पेबाट उपभोक्ताले रकम भुक्तानी गर्न सक्छन् । कोभिड संक्रमण जोखिम कम गर्नका लागि स्वास्थ्य मापदण्डको पूर्ण पालना गर्दै कम्पनीले सेवा प्रदान गरिरहेको घिमिरेले बताए । 

Source: Arthikawaj

Readmore